За замяна на продукт имате 14 дневен срок от датата на получаване.
1. Проверете на сайта ни дали новият продукт, който желаете е наличен в желания от Вас размер. Звъннете на 0897584100, за да Ви бъде отделен. Опаковайте продукта, който искате да замените.Той трябва да бъде в същия търговски вид в който е получен.
ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА СМЯНА следните продукти: Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.
2. Изпратете ни формуляра, който може да свалите oт връзките по-долу, на e-mail [email protected], и заедно с поръчката:
Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF
3. След като пратката е получена, ще изпратим обратно към Вас новия продукт в срок от 1-3 работни дни.
Изпратете продукта до адрес:
Условията за замяна важат само при първата замяна. Ако имате нужда от втора замяна, върнете поръчката и направете нова поръчка на сайта ни.
*Куриерските услуги при замяна на продукти, са за сметка на клиента.
Какво става, ако има разлика в цените на продуктите?
1. Имате право да откажете и да поиска връщане на поръчаните и закупени от вас стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоките на адреса за доставка, в случай, че същите са с запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация (фактура,скл.разписка ) и при условията по чл. 55 от Закона за защита на потребителите.
ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ следните продукти:
– Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика.
След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.
2. Изпратете ни формуляра, който може да свалите oт връзките по-долу, на e-mail [email protected] или попълнете формата за връщане,която се намира в края на стоковата разписка.
Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF
Транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента. Ако пратката е изпратена за сметка на “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД, сумата за доставка ще бъде удържана от сумата за възстановяване. Клиентът има правото да избира сам транспортния доставчик.
Върнете пратката до адрес:
* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност в случай на повреда на стоката от страна на транспортната компания.
* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност при грешно изписана от страна на клиента банкова сметка.