Кошница

Нямате артикули в количката.

Любими продукти

Любими

Вашият списък с любими в момента е празен.

Обратно към магазина

Търсене

Замяна и връщане

ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ

За замяна на продукт имате 14 дневен срок от датата на получаване.

1. Проверете на сайта ни дали новият продукт, който желаете е наличен в желания от Вас размер. Звъннете на 0897584100, за да Ви бъде отделен. Опаковайте продукта, който искате да замените.Той трябва да бъде в същия търговски вид в който е получен.

ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА СМЯНА следните продукти: Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.

2. Изпратете ни формуляра, който може да свалите oт връзките по-долу, на e-mail [email protected], и заедно с поръчката:

Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF

3. След като пратката е получена, ще изпратим обратно към Вас новия продукт в срок от 1-3 работни дни.

Изпратете продукта до адрес:

  • Офис на Еконт: гр. Харманли, ул..Стефан Льондев №1
  • Офис на Спиди: гр. Харманли, ул.Никола Петков №13
  • Получател: “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД
  • Телефон: +359 897 584 100

Условията за замяна важат само при първата замяна. Ако имате нужда от втора замяна, върнете поръчката и направете нова поръчка на сайта ни.

*Куриерските услуги при замяна на продукти, са за сметка на клиента.

Какво става, ако има разлика в цените на продуктите?

  • Ако трябва да Ви възстановим сума, предоставете банкова сметка (IBAN) във формуляра за замяна.
  • Ако трябва да се доплати сума, ще изпратим пратката с наложен платеж(ППП).
  • Телефон: +359 897 584 100

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ

1. Имате право да откажете и да поиска връщане на поръчаните и закупени от вас стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоките на адреса за доставка, в случай, че същите са с запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация (фактура,скл.разписка ) и при условията по чл. 55 от Закона за защита на потребителите.

ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ следните продукти:
– Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика.
След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.

2. Изпратете ни формуляра, който може да свалите oт връзките по-долу, на e-mail [email protected] или попълнете формата за връщане,която се намира в края на стоковата разписка.

Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF

Транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента. Ако пратката е изпратена за сметка на “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД, сумата за доставка ще бъде удържана от сумата за възстановяване. Клиентът има правото да избира сам транспортния доставчик.

Върнете пратката до адрес:

  • Офис на Еконт: гр. Харманли, ул.Стефан Льондев №1
  • Офис на Спиди: гр. Харманли, ул.Никола Петков №13
  • Получател: “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД
  • Телефон: +359 897 584 100
  • Сумата ще бъде възстановена в рамките на 7 работни дни, считано от датата, на която сме получили пратката.

Още информация

  • БЕЛЬО /бикини, прашки, чорапи и други артикули от този тип/ не подлежи на замяна и връщане, поради хигиенни съображения
  • Бански костюми могат да бъдат връщани само с хигиенна лента.
  • Закупената от вас стока, трябва да бъде запазен първоначален търговски вид, запазена опаковка и етикет.
  • Сумата ще бъде възстановена в рамките на 7 работни дни, считано от датата, на която сме получили пратката.
  • Да не са налице повреди, причинени от неправилна употреба (стоката да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, изцапана.
  • При връщане на продукти от поръчка с намаление, ще бъде възстановена реално заплатената сума за всеки продукт.

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • производствени дефекти на стоката
  • грешно доставена стока

* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност в случай на повреда на стоката от страна на транспортната компания.

* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност при грешно изписана от страна на клиента банкова сметка.