Кошница

Нямате артикули в количката.

Любими продукти

Любими

Вашият списък с любими в момента е празен.

Обратно към магазина

Търсене

Замяна и връщане

ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ

За замяна на продукт имате 14 дневен срок от датата на получаване.

1. Проверете на сайта ни дали новият продукт, който желаете е наличен в желания от Вас размер. Звъннете на 0897584100, за да Ви бъде отделен. Опаковайте продукта, който искате да замените.Той трябва да бъде в същия търговски вид в който е получен.

ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА СМЯНА следните продукти: Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.

2. Изпратете ни формуляра, който е приложен в пратката, попълнен заедно с продуктите, които връщате. Формуляра също можете да свалите oт връзките по-долу.

Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF

3. В случай на замяна, първо се свържете с нас на телефона посочен по-долу за да отделим продукта, с който ще заменяме. След като пратката , за замяна е получена, ще изпратим обратно към Вас новия продукт в срок от 1-3 работни дни.

Изпратете продукта до адрес:

  • Офис на Еконт: гр. Харманли, ул..Стефан Льондев №1
  • Офис на Спиди: гр. Харманли, ул.Никола Петков №13
  • Получател: “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД
  • Телефон: +359 897 584 100

Условията за замяна важат само при първата замяна. Ако имате нужда от втора замяна, върнете поръчката и направете нова поръчка на сайта ни.

*Куриерските услуги при замяна на продукти, са за сметка на клиента.

Какво става, ако има разлика в цените на продуктите?

  • Ако трябва да Ви възстановим сума, предоставете банкова сметка (IBAN) във формуляра за замяна.
  • Ако трябва да се доплати сума, ще изпратим пратката с наложен платеж(ППП).
  • Телефон: +359 897 584 100

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ

1. Имате право да откажете и да поиска връщане на поръчаните и закупени от вас стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоките на адреса за доставка, в случай, че същите са с запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация (фактура,скл.разписка ) и при условията по чл. 55 от Закона за защита на потребителите.

ВАЖНО! НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ следните продукти:
– Сутиени, бралети , бюстиета, корсети ,чорапи,бикини и др. – не се приемат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика.
След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, PINKANGEL.BG няма да приема рекламации.

2. Изпратете ни формуляра, който е приложен в пратката, попълнен заедно с продуктите, които връщате. Формуляра също можете да свалите oт връзките по-долу.
Изтеглете като DOC Изтеглете като PDF

3. В случай на замяна, първо се свържете с нас на телефона посочен по-долу за да отделим продукта, с който ще заменяме. След като пратката , за замяна е получена, ще изпратим обратно към Вас новия продукт в срок от 1-3 работни дни.

Транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента. Ако пратката е изпратена за сметка на “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД, сумата за доставка ще бъде удържана от сумата за възстановяване. Клиентът има правото да избира сам транспортния доставчик.

Върнете пратката до адрес:

  • Офис на Еконт: гр. Харманли, ул.Стефан Льондев №1
  • Офис на Спиди: гр. Харманли, ул.Никола Петков №13
  • Получател: “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД
  • Телефон: +359 897 584 100
  • Сумата ще бъде възстановена в рамките на 14 работни дни, считано от датата, на която сме получили пратката.

Още информация

  • БЕЛЬО /бикини, прашки, чорапи и други артикули от този тип/ не подлежи на замяна и връщане, поради хигиенни съображения
  • Бански костюми могат да бъдат връщани само с хигиенна лента.
  • Закупената от вас стока, трябва да бъде запазен първоначален търговски вид, запазена опаковка и етикет.
  • Сумата ще бъде възстановена в рамките на 14 работни дни, считано от датата, на която сме получили пратката.
  • Да не са налице повреди, причинени от неправилна употреба (стоката да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, изцапана.
  • При връщане на продукти от поръчка с намаление, ще бъде възстановена реално заплатената сума за всеки продукт.

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • производствени дефекти на стоката
  • грешно доставена стока

* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност в случай на повреда на стоката от страна на транспортната компания.

* “БЕЛЛЕЗЗА 2018” ООД не носи отговорност при грешно изписана от страна на клиента банкова сметка.